dinsdag 27 januari 2015

Een zeer groot compliment

Af en toe krijg ik wel eens een complimentje over berichten die ik plaats op een paardenforum. Dat is altijd leuk, maar deze weekend was het wel heel vaak raak, namelijk van 5 verschillende mensen verdeeld over 3 posts. En nu kreeg ik het volgende te horen (ik ben op het internet bekend onder Domor, Domor Verbeuk en Mizora):

Wat Mizora zegt sluit ik me trouwens bij aan, maar zij is dan imo een soort lopende paarden encyclopedie.
Dat is toch ontzettend gaaf? Nu ben ik altijd wel bezig om mijn kennis te verbreden en te verdiepen, maar het voelt dan wel fijn als het gewaardeerd wordt als je de kennis dan ook weer deelt. Ik ben zo blij, zo ontzettend blij.

Goed, dat gezegd hebbende. #81 is niet gelukt. Ik heb voor 20€ een aantal tweedehands hondenboeken gekocht en voor 20€ aan boodschappen. Voor deze week gaat het ook niet lukken, want ik heb zojuist beddengoed besteld en een rugtas gekocht voor met het wandelen. Volgende week nieuwe poging.

De dagen dat ik volledig in Wageningen ben geweest (ma-do) heb ik netjes iedere dag minimaal 8km gewandeld, 2 stuks fruit en 2 stuks groente gegeten, dus daar mag ik 4 dagen van wegstrepen. Ik ben vandaag pas in de middag weer aangekomen dus vandaag telt nog niet mee, al heb ik wel 8km gelopen, maar ik toch telt vandaag niet mee als werkdag en dus niet voor doelen #39 en #60 (waar overigens geen groenten bij staat, zie ik nu. Maar ik doe hem met groenten).

#77, freerice, vordert gestaag. Ik zit nu op 31.4%.
#21, leer Frans, gaat behoorlijk hard zelfs. Ik zit nu op 226 woorden (van de 300). Ik stop niet bij 300, maar dan heb ik wel dat doel gehaald.
#68, backpacken, heb ik dus een klein beginnetje aan gemaakt, ik heb namelijk een tas besteld.
#26, paardenboeken, daarvan heb ik de teller nu op 7 staan, 3 hoef ik sowieso niet te herlezen namelijk (die zitten tussen leesboek en infoboek in), 2 heb ik redelijk recent nog gelezen en 2 heb ik nu gelezen. Dan heb ik er nog 11 vanuit H'sluis meegenomen om deze week te lezen, dit zijn allemaal dunnetjes dus dat gaat lukken. Daarnaast ga ik verder met de geleende boeken en de 10+ boeken die ik al in Wageningen had liggen.
#7, Bachelor afronden. Het gaat met horten en stoten en veel stilstaan, maar ik heb zojuist (met het spreekwoordelijke zweet in mijn handen), de verslagen van Learning & Instruction Theory opgestuurd. In eerste instantie naar de docent waar ik het vak gevolgd heb, maar deze blijkt het niet meer te geven (eigenlijk blijkt ze niet meer te werken bij de WUR), dus nu heb ik het maar gestuurd naar degene die de contactpersoon (was en) is van de minor Educatie. Hopelijk kan zij mij verder helpen. Het is wel met de billen bloot, maar dan ben ik er hopelijk zo snel mogelijk vanaf en kan ik verder.
#78, sparen, heb ik weer opgepakt. Dus dat gaat ook weer top.

En dat is het voor nu. Komende week kijken of ik weer voor meer doelen wat kan regelen en verder aan mijn studie (ik moet Celbiologie ook weer mailen, dat is ook ernstig billen bloot, aangezien dat in 2009 was). Maar goed, ik ben straks echt blij als het afgerond is. Prettige dag verder.

Groetjes, Domor Verbeuk.

Geen opmerkingen: