donderdag 19 februari 2015

Cavia's weggooien en andere perikelen

Tja, dat krijg je ervan als je te snel leest, dan verspring je wel eens een regel halverwege de zin. Zo ook bij mijn to-do lijstje. Bij .26 staat cavia's verschonen, bij .27 staat afval weggooien. Ik heb ze maar niet gecombineerd uitgevoerd, dat vond ik toch een beetje wreed. Dus de cavia's hebben een schoon hok en het afval ligt in de verschillende afvalcontainers. Daarnaast is mijn kamer gezogen, mijn was gedaan, badkamer schoongemaakt, kamers opgeruimd, bed verschoond, afgewassen, 30 hoofdstukken van de bijbel gelezen, 10K aan freerice gedaan en zijn mijn financieën weer gedaan (allerlei dingen op mijn to-do lijstje).

Ik kreeg vanmorgen een belletje, de 2 andere banden waren binnen. Dus ik ben vanmiddag lekker ook mijn achterbanden gaan wezen vervangen, heerlijk is dat. Nu staat mijn MeepMeep weer gewoon netjes op haar banden. Ze stuurt lichter en het was jammer dat de spits net begon (15.58 toen ik wegreed), anders was ik er lekker een stukje mee gaan cruisen. Misschien vind ik daar morgen nog de tijd voor.

Wandelen is er nog niet van gekomen en gaat er ook niet van komen. Ik loop namelijk mank als wat. Ik heb een kloof op de enkel van mijn linkervoet en die is gisteren ergens flink opgegaan. Dan doet hij de eerstvolgende dag gemeen pijn en dat doet hij ook deze ronde weer zoals gewoonlijk. Vanmorgen netjes alle losse randen verwijderd zodat de huid niet kan gaan oprollen en zo nog verder inscheuren, maar dat betekent wel dat er een groter stuk rauwe huid zit. Auw. Morgen weer een nieuwe dag.

Straks nog wat paardenboeken en tijdschriften lezen en aan het schoolwerk, maar op zich ben ik heel tevreden met wat ik vandaag allemaal al voor elkaar gekregen heb.

Groetjes, Domor Verbeuk.

Geen opmerkingen: