woensdag 25 februari 2015

Stilte

Dat is het afgelopen week op mijn blog geweest. En over het algemeen betekent dat het even wat minder soepel gaat, zo ook deze keer. Niet dramatisch. Ik heb een vleugje van de griep en ben niet vooruit te branden. Dat in combinatie met dat ik een tweede kloof op mijn linker enkel heb waardoor ik nu al een week nauwelijks kan lopen en ik vreselijk veel moeite heb met mijn schoolverslagen (of beter gezegd, met het toe zetten om aan mijn schoolverslagen te werken en te wachten op reactie van celbio), maakt dat ik in mijn hoofd even vast ben gelopen. Toch weer een dipje. Het zij zo.

Overigens gaan er allerlei dingen ook gewoon wel lekker. Heb ik via bokt twee interessante casussen van hoefproblemen langs zien komen en mijn mening over kunnen geven. Heb ik bijgeleerd over Victor zijn hoef die ik aan het corrigeren ben, en komt de hoefsmid komende zaterdag om daar uitgebreid naar te kijken (dat weet hij nog niet, maar dat is toch zo. Hij weet alleen dat Victor gedaan moet worden). Hij komt eerder dan normaal, maar dan heb ik 5x tussendoor gecorrigeerd, dus is het 6 weken na zijn laatste bekapbeurt. een mooi moment om er even samen naar te kijken vind ik. Daarnaast twijfel ik of er ook op de andere hoeven een dubbele zool/overgroeide steunsels aanwezig zijn. Daar kan hij dan ook direct naar kijken.

Zaterdag was ik direct heel blij dat ik rondom nieuwe bandjes had. Want ik had onderweg een fikse hagelbui, de weg was in één keer gewoon helemaal wit. Dat was echt bizar. Je reed ook als het ware de nacht in, zo donker werd het.

Voor de rest is mijn leven op het moment even ernstig saai. Het paardenboek dat ik gelezen heb was niet bijster interessant, #26.60. Leuk om een keer te lezen, maar ik zou het niet kopen als het een geleend boek was. Het gaat nergens echt diep op in en ik ben het met een heel aantal uitspraken niet eens (onder andere op welke momenten je allemaal je paard moet slaan).

Wel ben ik bezig in het boek: "The pretender, Rebirth". Ik ben een groot Pretender-fan. Al heel lang, sinds de serie in Nederland voor het eerst op tv kwam. En nu zijn ze er boeken over aan het schrijven. Als ik nog een deel verslag heb geschreven mag ik van mijzelf er weer een stuk in lezen, maar eerst schrijven.

Dat was het voor deze ronde, niet heel ruig dus.

Groetjes, Domor Verbeuk.

Geen opmerkingen: