woensdag 11 februari 2015

De dag van de schoonmaak

Gisteren al een was gedraaid, vandaag de echte schoonmaak gedaan. Badkamer is schoongemaakt, er is gezogen, gedweild, cavia's zijn verschoond, groen grijs papier en plastic afval is weggegooid, plant heeft water gehad, bed is verschoond, beddengoed gewassen (dat is nu aan het drogen) en mijn kamers zijn opgeruimd. Afwassen doe ik altijd 's avonds voordat ik naar bed ga, dus die staat er nog niet tussen.



Daarnaast heb ik #26.56 uitgelezen, ben ik bezig in #26.60 en heb ik Tellington bijna uit (nog 2x lezen). Ook ben ik met het checklist manifest (HCM) bezig (dat boek van gisteren) en heb ik 1 tijdschrift gelezen. Ik hoop vandaag #26.60 nog uit te lezen, nog een stuk Tellington te lezen, nog een hoofdstuk van HCM te lezen en nog een tijdschrift te lezen (ik moet er nog 18).

Daarnaast ga ik straks ook nog aan celbiologie, maak ik de mail naar een docent op mijn stageschool (van 3 jaar terug) voor gegevens over afwijkende leerlingen en als ik dan nog tijd over heb, dan doe ik nog 2 of 4 stukjes duolingo of een InfoNu-artikel. Nu nog een paar uur extra vinden, dan gaat het allemaal vast nog lukken ook.

Vanmorgen heb ik weer gewandeld, aan de rechtervoet ontwikkelt zich helaas weer een blaartje (aan de zijkant van mijn voet), hopelijk trekt hij snel weer weg. Links heb ik een kloofje zitten, maar die is vandaag juist heel goed gegaan. Ik had calendula op het zachte gedeelte van de pleister gedaan en heb ik geen last van gehad. Ook heb ik vanmorgen 4 stukjes Duolingo gedaan (349 woorden Frans) en 10K rijstkorrels voor #77 Freerice, daar zit ik nu op 410K, dus nog 590K te gaan. Dat schiet al aardig op. #23 lees de bijbel, doe ik iedere dag in ieder geval 5 hoofdstukken. Daar zit ik nu bij 2 Kronieken 13. Ook heb ik ±80 pagina's gelezen uit "Sprookjes" van Grimm, dat is #52.

Damn, ik heb eigenlijk best echt serieus veel gedaan vandaag. Ondertussen geen missers meer gemaakt met eten, dus dat gaat ook lekker. En ik ben het laatste setje oplaadbare batterijen nu aan het opladen, daarna zijn die ook allemaal klaar voor gebruik. Ik ga weer vlot aan de slag, hopelijk kan ik dan mijn programma zo ver mogelijk afronden.

Groetjes, Domor Verbeuk.

Geen opmerkingen: